Waardering van Careyn Maria-Oord, Geriatrische revalidatie - Vinkeveen op 14 november 2019

• Beroerte

Onze ervaring is alleen als familie van de patiënt. Tekenend vinden wij de reactie van onze tante toen ze in het AMC hoorde dat ze (weer) naar Mariaoord ging. De vorige keer vond ze, was het personeel zo lief en zorgzaam voor haar geweest dat ze daar het liefst weer naar toe wilde. Uit eigen waarneming hebben we de ontvangst in Mariaoord en de verzorging in de korte periode daarna meegemaakt. En daar past alleen dit woord : Hartverwarmend!.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn Maria-Oord - Vinkeveen

Wat een prachtig compliment voor onze medewerkers. Bedankt hiervoor! Wij zullen uw waardering overbrengen op onze mensen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Maria-Oord, Geriatrische revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.