Waardering van Careyn Maria-Oord, Verpleging - Vinkeveen op 22 november 2016

8.3
  • Knievervanging

Als ervaringsdeskundige, 3xkeer revalideren binnen een jaar ! 2015knierevevalidatie van linkerknie enrechterknie. 2016 revalideren na een grote hartoperatie  wat een positieve ervaringen .Deskundig personeel  vriendelijk ,attent hulpvaardig en zorgzaam Soms dacht ik wat een engelen geduld t.o.v bepaalde mensen Mijn ervaring kan ik ook nog vergelijken met het zonnehuis in Amstelveen in 2015 10weken. ik ben een wandelend reclamebord voor jullie! Dat er nog zo goed zorg verleend wordt binnen allen bezuinigingen petje af voor het personeel! De fysiotherapie was ook heel goed En een natrium dieet? Heerlijk gegeten .Hartelijk dank allemaal! Mocht ik ooit een 4 de keer moeten revalideren. Natuurlijk is mijn keuze voor jullie!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn Maria-Oord, Verpleging - Vinkeveen

geplaatst op 5 december 2016

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Het geeft ons voldoening te horen dat uw revalidatie periode goed is verlopen en dat u de tijd heeft genomen om deze ervaring te plaatsen. We zullen uw complimenten overbrengen aan het team.

Bent u of werkt u voor Careyn Maria-Oord, Verpleging? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.