Waardering van Careyn Maria-Oord - Vinkeveen op 12 november 2017

5.5

Eten is slecht.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn Maria-Oord - Vinkeveen

Op de eerste plaats dank voor het achterlaten van deze beoordeling. Wij zouden uw ervaring graag met u bespreken. Met name als het gaat om de negatieve uitschieters vinden wij dit zeer kwalijk en zijn wij benieuwd naar uw ervaring. Wij kunnen op basis van deze gegevens helaas niet nagaan of u gebruik hebt gemaakt van onze klachtenprocedure. U kunt dit alsnog doen of, als u hierop prijs stelt, contact met ons opnemen om uw ervaring te bespreken. Zo kunnen wij waar nodig gerichte verbeteringen inzetten.

Om toch inhoudelijk te gaan op een aantal punten:

Voor wat betreft uw opmerking over het eten: we proberen gevarieerde maaltijden aan te bieden. Daarnaast is er ook veel aandacht voor de bereiding van de maaltijden.

Uw negatieve score met betrekking tot het nakomen van afspraken en de omgang van onze medewerkers nemen wij zeker ter harte.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Maria-Oord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.