Waardering van Careyn Maria-Oord, Verpleging - Vinkeveen op 19 oktober 2018

1.5

Het meedenken en communiceren is ronduit slecht te noemen. Er wordt geen realistisch beeld gecommuniceerd naar de famillie en omstanders. Tevens wordt er niks gedaan met de input van familie. De verpleegkundige doen hun best maar kunnen het werk niet aan. Meerdere malen meegemaakt dat er geen verpleging te bekennen was op de afdeling bij een bezoek. Bij een druk op de alarm knop kan het zomaar 30 minuten duren voordat er iemand komt. Mijn vader is meerdere malen uitgedroogd geraakt bij dit verzorgingstehuis. Terwijl toch de primaire taak van een verzorgingstehuis is om goed te eten en te drinken. Deze fouten worden niet toegegeven door Careyn en staan ook niet open voor kritiek.Ook hebben we meegemaakt dat een stagiaire de leiding had over de afdeling op de zaterdagavond? Dit geeft toch wel aan dat er iets heel erg mis is met de organisatie van Careyn. Mocht u zelf of een familielid opzoek zijn naar een verzorgingstehuis Careyn dan adviseer ik u verder te zoeken naar een andere mogelijkheid.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn Maria-Oord, Verpleging - Vinkeveen

geplaatst op 23 oktober 2018

Het spijt ons te vernemen dat u zo'n slechte ervaring heeft gehad. Wij kunnen op basis van deze gegevens helaas niet nagaan of uw vader nog in zorg is en of u gebruik heeft gemaakt van onze klachtenprocedure. U zou dit uiteraard alsnog kunnen doen als u dit op prijs stelt.
Wij nodigen u van harte uit om hierover met onze locatiemanager in gesprek te gaan.U kunt contact met ons opnemen om uw ervaring te bespreken en een afspraak te maken. Het telefoonnnummer waarop u het secretariaat kunt bereiken is via 0297-219309.

Groet namens medewerkers Maria Oord.

Bent u of werkt u voor Careyn Maria-Oord, Verpleging? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.