Careyn Maria-Oord

Herenweg 69 3645 DH Vinkeveen
0297-219319
Deze locatie is onderdeel van Careyn

Waardering van Careyn Maria-Oord - Vinkeveen op 3 februari 2017

Mijn echtgenoot woont nu al een aantal jaren in Maria Oord op de afdeling Dubbelzorg. Dit is een afdeling voor mensen met zowel somatische en psychiatrische problematiek. Dar krijgt hij de juiste, nodige zorg van een Multi disciplinair team. Hij krijgt daar Zorg op Maat. De medewerkers geven hem liefdevolle, geduldige, deskundige persoonlijke aandacht en verzorging. Er wordt goed geobserveerd en de verslaggeving ivm Zorg Leefplan is up to date. Bijzonder vind ik ook dat op deze afdeling dagelijks met verse groenten gekookt wordt voor de bewoners Zoveel mogelijk wordt bij de dag-structuur, dagbesteding rekenig gehouden met persoonlijke interesse van de bewoner. Waardevol is dat ik, als echtgenote gelegenheid krijg mijn vragen mondeling of per e mail te stellen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn Maria-Oord - Vinkeveen

Hartelijk dank voor nemen van de moeite en om deze goede beoordeling te plaatsen. Fijn te vernemen dat u het gevoel heeft dat de medewerk(st)ers er alles aan doen een goede, zorgvuldige, liefdevolle verzorging op maat te bieden. Ook fijn te vernemen dat u het koken met de verse groentes direct op de afdeling als een pré ervaart. We zullen uw waardering overbrengen aan het team.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Maria-Oord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.