Waardering van Careyn Parkwijk - Utrecht op 6 december 2017 interview

7.3

Ik vind het lastig dat er vaak nieuw personeel is en ik vraag me dan af of die mijn tante wel goed leren kennen. Ik heb soms een beetje het idee dat de omgang met enkele medewerkers een beetje te zakelijk is, ik zou het fijn vinden als dat wat menselijker zou gaan. Ik vraag vaak aan mijn tante of ze nog wensen heeft, maar dan geeft ze aan dat ze tevreden is. De schoonmaak zou wat beter kunnen. De persoonlijke hygiëne vind ik wel goed. Als ik een vraag heb dan leg ik deze bij één van de medewerkers neer. De huiskamer en de kamer van mijn tante liggen erg dicht bij elkaar en dat vind ik fijn. Er wordt samen gekookt en gegeten. De activiteiten zijn leuk, wij krijgen daar steeds een lijstje van. Er zijn muziekmiddagen en dat vind ik gezellig. Er is een kerkdienst, er komen kinderen op visite, er komt weleens een zanger zingen en er worden lekkere dingen gebakken. Deze lijst verandert maandelijks.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn Parkwijk - Utrecht

geplaatst op 9 maart 2018

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om deze reactie achter te laten. Het klopt dat uw tante te maken kan krijgen met nieuw personeel, maar dit is noodzakelijk omdat we ook in het geval dat er andere verpleegkundigen afwezig zijn de zorg moeten kunnen leveren die nodig is. Hierdoor kunnen we zeker stellen dat iedereen genoeg zorg krijgt en het is voor ons dan ook belangrijk om te zien dat uw tante hier tevreden over is. Het is mooi dat ook de aanvullende zaken zoals de activiteiten en het eten goed in de smaak vallen. Hiermee hopen we het verblijf van uw tante zowel nu als in de toekomst zo prettig mogelijk te maken!

Bent u of werkt u voor Careyn Parkwijk? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.