Careyn Rosendael

Indusdreef 5 3564 GV Utrecht
Deze locatie is onderdeel van Careyn

Waardering van Careyn Rosendael - Utrecht op 14 december 2017 Interview

Aandoeningen bij de man - overig

Mijn kamer is perfect. Het enige is dat het snel te warm is in de kamer. Maar verder is het een prima kamer. Het personeel is zeer vriendelijk en is er veel respect voor mij. Wat ze kunnen doen voor mij, doen ze voor 100%. Ik ben uitermate tevreden over hoe ik hier verzorgd word. Ik zou hier niet meer weg willen. Er wordt hier maar heel weinig vergeten, alle afspraken worden na gekomen. Het is heel prettig op het personeel te kunnen rekenen. In het geval dat ik ergens mee zit, dan kan ik ook op de zusters rekenen. Zelfs in de nacht kan ik bellen als ik ergens mee. Er wordt alles aan gedaan om mij te helpen op zo een moment. Ik zie wel dat er handen tekort zijn op de afdeling. Ik heb respect voor de verpleging en de zusters voor mij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Rosendael? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.