Waardering van Careyn Rozenhof - Naaldwijk op 3 juni 2019

5.3
  • Dementie

Verouderd verzorgingshuis.Doucheruimte klein.Schoonmaak laat te wensen over.Medewerkers doen hun best,of ze er allemaal geschikt voor zijn om op deze afdeling te werken???Voor dit beroep en omgang met dementie moet je in de wieg gelegd zijn.Er is enige verbetering aanwezig.Communicatie kan een stuk beter.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn Rozenhof - Naaldwijk

geplaatst op 4 juni 2019

Wij willen u bedanken voor uw waardering. Rozenhof is een verouderd gebouw, echter staat Careyn wel voor goede zorg en wordt er daarom dagelijks gewerkt aan verbetering en kwaliteit van deze zorg.
En juist hiervoor hebben we u, als relatie, nodig als gesprekspartner. Graag willen wij u oproepen om in gesprek te gaan met de EVV-er of de leiding van de locatie, uw verhaal is voor ons van waarde en helpt ons in vele opzichten.

Bent u of werkt u voor Careyn Rozenhof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.