Careyn Snavelenburg

Snavelenburg 1 3603 GN Maarssen
Deze locatie is onderdeel van Careyn

Waardering van Careyn Snavelenburg - Maarssen op 14 december 2017 Interview

De afspraken worden niet goed nagekomen, vind ik. Het rapport van mijn vader wordt bijvoorbeeld niet goed gelezen. Mijn vader moet bijvoorbeeld al zijn eten gemalen en vloeibaar hebben en ik merk op dat dit geregeld fout gaat. Dat vind ik heel erg. Ik kwam er achter dat zijn bed heel lang niet verschoond is en hij wordt niet altijd gedoucht. Als ik er op bezoek ben, dan merk ik op dat er niet altijd een medewerker aanwezig is op de gezamenlijke huiskamer. Ik zie soms helemaal niemand en dan moet ik lopen zoeken waar ik een medewerker kan vinden. Als mijn vader ziek is, dan komt er ook niemand om het hoekje kijken om bijvoorbeeld extra drinken aan te bieden. Dat vind ik heel verdrietig en ik ben erg ontevreden hierover. Ik heb dit meerdere keren aangekaart en ik heb het gevoel dat er weinig of niets mee gedaan wordt. Ik ben niet gerust op de zorg die mijn vader krijgt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Snavelenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.