Careyn Snavelenburg

Snavelenburg 1 3603 GN Maarssen
Deze locatie is onderdeel van Careyn

Waardering van Careyn Snavelenburg - Maarssen op 3 februari 2017

Mijn broer en ik zijn erg tevreden over de zorg voor mijn vader. Natuurlijk zijn er wel eens dingen die minder vlot verlopen, maar daar is over te praten. Wij realiseren ons dat een verpleeghuis geen hotel is en zien dat veel bewoners (waaronder mijn vader) niet gemakkelijk zijn voor de zorg.  Dat zien we ook bij sommige familieleden. Wij zijn in ieder geval tevreden en willen dit graag vermelden..

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn Snavelenburg - Maarssen

Hartelijk dank voor het nemen van de moeite om deze beoordeling door te geven. De waardering van u en uw broer is fijn te vernemen als mede uw begrip dat medewerk[st]ers doen wat kan binnen onze mogelijkheden. We zullen uw waardering overbrengen aan het team.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Snavelenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.