Waardering van Careyn Snavelenburg - Maarssen op 11 februari 2013

4.8

Mijn moeder is hier opgenomen geweest voor revalidatie nadat ze door depressie en slecht eten in het ziekenhuis was beland. Afspraken worden zeer slecht nagekomen. Mijn moeder moest wekelijks gewogen worden ivm gewichtstoename: dit is zelfs niet maandelijks gebeurd. Regelmatig controleren van de bloeddruk dito. Opmerkingen op de etenslijst over extra eten (melk, eieren) kwamen niet door. Gesprekken met de psychologe vonden tussen neus en lippen door plaats in de gang; gesprekken met de huisarts ook. Ondanks haar gemoedstoestand heeft ze maanden een kamer moeten delen met een patiente die intensieve verpleging nodig had en niet met haar wilde communiceren. Toen dit na aandringen van onze kant veranderde knapte ze zienderogen op. Het personeel is meest vriendelijk en van goede wil, maar er is voortdurend verloop tussen de vestigingen en de communicatie is slecht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Snavelenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.