Waardering van Careyn Swellengrebel - Utrecht op 20 december 2017 interview

6.2
  • Aandoeningen bij de man - overig

Het bevalt mij hier de ene keer beter dan de andere keer. Er is duidelijk minder personeel en ik word op verschillende tijden geholpen. Dat vind ik niet prettig, want dan lig ik al die tijd te wachten. De verpleging is wel goed, maar het ligt heel erg aan de medewerker die mij helpt. Ik word niet met aandacht behandeld en er is geen tijd voor een praatje. De medewerker komt alleen hier om koffie of thee te brengen. Warm eten krijg ik in de woonkamer en als het nodig helpen ze mij met eten. Dit is maandenlang slecht geweest, maar de kwaliteit wordt steeds beter. Je kunt elke dag kiezen uit verschillende menu's. Van mijn kwaliteit van leven maak ik er zelf wat van. Het gebouw is gerenoveerd, mijn kamer is fijn en goed bruikbaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Swellengrebel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.