Waardering van Careyn Swellengrebel - Utrecht op 20 december 2017 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het cijfer voor hoe de medewerkers met mij omgaan, is een gemiddeld cijfer. Er zijn medewerkers die ik hiervoor een acht zou, maar er zijn ook medewerkers die ik hiervoor een zes zou willen geven. De uitzendkrachten ken ik niet voldoende om hen in deze beoordeling mee te nemen. De lichamelijke verzorging die ik hier krijg, wordt goed gegeven. Ik word naar behoren gewassen en netjes aangekleed. De medewerkers houden mijn huid in de gaten en als het nodig is, wordt mijn huid ingesmeerd. Er is tegenwoordig te weinig tijd om naar mij te luisteren. Een jaar geleden kwamen ze nog wel eens op het randje van mijn bed zitten en vroegen aan mij hoe het met mij ging en als ik weg was geweest hoe ik het gehad had. Maar daar is nu geen tijd meer voor. De medewerkers zijn daar nu te druk voor. Ze willen wel, maar nogmaals, ze kunnen het niet meer vanwege tijdgebrek. De afspraken worden nagekomen voor zover mogelijk. Bel ik omdat ik bijvoorbeeld mijn krant heb laat vallen en ze hebben geen tijd, dan komen ze deze niet oprapen. Als ik naar een dokter of specialist moet en daardoor eerder geholpen moet worden, worden die afspraken wel nagekomen. Toch draagt het wonen hier wel bij aan de kwaliteit van mijn leven, omdat ik mij thuis niet meer kon redden en ik hier verzorgd word.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Swellengrebel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.