Waardering van Careyn Swellengrebel - Utrecht op 27 december 2017 interview

5.7

Ik merk dat er veel te weinig personeel is, vooral in de avond. Als mijn vrouw belt met een vraag, dan duurt het naar mijn idee heel lang voordat er een medewerker komt. Ze krijgt volgens mij haar medicijnen niet altijd op tijd. De lichamelijke verzorging zou absoluut beter kunnen, vind ik. De meeste medewerkers zijn lief voor mijn vrouw. Er is helaas geen tijd voor extra aandacht en dat vind ik erg jammer. Ik vind de activiteiten minder geworden, en ik merk op dat er te weinig vrijwilligers voor zijn. De afspraken gaan niet zoals ik zou willen. Als ik een afspraak maak over de verzorging van mijn vrouw, dan houdt men zich daar twee dagen aan en de derde dag gaat het alweer mis. Daar baal ik weleens van. Er is wel altijd iemand, bij wie ik terecht kan met vragen. Daar wordt dan wel naar geluisterd, maar naar mijn idee niet naar gehandeld. Mijn vrouw heeft op zich een mooie kamer. Hij is wel een beetje beschadigd, doordat de medewerkers haar bed steeds te dicht tegen de muur aan zetten. Ze heeft een eigen badkamer. In de buurt is een mooi park om te wandelen. Het gebouw ligt naast het ziekenhuis en dat vind ik een prettig idee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Swellengrebel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.