Waardering van Careyn Swellengrebel - Utrecht op 20 december 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik woon hier al 3 jaar en het bevalt mij prima. In de ochtend word ik gewassen en aangekleed en in de avond kleed ik mij zelf uit. Als ik op het alarm druk, moet ik vaak lang wachten. Omdat ik ongeduldig ben, druk ik nog een keer en dat mag niet meer. Als het soms niet gaat hoe de medewerker het wilt, dan doen ze kortaf en daar trek ik mij niks van aan. Een voorbeeld is bij het uittrekken van mijn kleding, dat gaat niet zo snel. De medewerker komt alleen als ik bel of als ze rondgaan met koffie en thee. Het eten is niet altijd lekker en dat laat ik het gewoon staan. Het ontbijt eet ik op mijn kamer en in de middag en avond eet ik in de woonkamer. Voor mijn leeftijd ben ik nog heel actief en ik doe ook graag mee aan bloemschikken, bingo en sjoelen. Daarom vind ik mijn kwaliteit van leven nog heel erg goed, zo lang ik nog maar goed kan zien en horen. Ik heb geen klachten. Ik vind mijn kamer heerlijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Swellengrebel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.