Waardering van Careyn Swellengrebel - Utrecht op 20 december 2017 interview

6.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik word niet op tijd geholpen. Als ik aandrang krijg moet ik onmiddellijk naar het toilet worden gebracht. Dat gebeurt hier dus niet. De medewerkers hebben dan geen tijd en dat is mensonterend. Met het wassen en aankleden gaat het wel goed. Op het journaal wordt er gezegd dat er extra geld komt voor het personeel. Ik heb dit hier nagevraagd en ze kunnen gewoon niet aan mensen komen. Dat schijnt gewoon niet te lukken, terwijl ze springen om personeel. Gelukkig zijn er wel vrijwilligers die het een en ander met de bewoners willen doen. Ik heb iemand die met mij naar het centrum gaat. Vier keer per dag komt er een medewerker langs met koffie of thee. Ik eet altijd in de woonkamer op deze verdieping, ik vind het eten altijd te zout. Als ik op het alarm druk, dan wil ik wel dat de medewerker snel komt en dat ik niet lang hoef te wachten. Ze zeggen wel altijd mondeling waar ze mee bezig zijn en soms komt er een kwartier later de medewerker. Een kwartier kan wel heel erg lang duren. Ondanks dat veel dingen niet goed gaan, probeer ik toch wel onder de mensen te zijn en ga ik ga regelmatig naar het restaurant voor een kopje koffie. Ik vind de kamer te klein en ik kan niet al mijn spullen kwijt. Verder vind ik het gebouw prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Swellengrebel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.