Waardering van Careyn Swellengrebel - Utrecht op 20 december 2017 interview

7.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Over het algemeen wordt er hier goed naar mij geluisterd. Maar het personeel rent zich hier een ongeluk, met andere woorden, ze hebben er niet altijd tijd voor. Ze willen het best, maar nogmaals ze hebben er gewoon geen tijd voor. Het praten met elkaar doen we dus tijdens de verzorging die ze mij geven. Ik ervaar de medewerkers als vriendelijk, ieder op zijn of haar eigen manier. De medewerkers houden zich aan hun woord. En als ze eens iets vergeten dan komt dat doordat ze al weer gebeld worden door iemand anders die hulp nodig heeft. En schiet de belofte aan mij er wel eens bij in. Het was voor mij noodzaak om verzorgd te gaan wonen en dat doe ik hier met tevredenheid. Het is hier goed wonen en ik zou het dus ook aanbevelen aan anderen mensen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Swellengrebel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.