Waardering van Careyn Tamarinde, Verpleging - Utrecht op 30 juli 2012

8.5

Mijn vader verblijft sinds enkele jaren in de Tamarinde , momenteel zeer ziek, medicijnen etc was zelfs al gestopt. Zijn wens om te sterven , 90 jaar en gewoon op, werd dan ook gerespecteerd nu hij zeer ziek werd. Echter het verdriet bij een ieder waaronder het verplegend personeel welke hem gewoon ome Jopie noemen was en is ontroerend om te zien. Dat hij toch weer besloten heeft te gaan vechten om zo nog een tijdje bij ons te kunnen blijven hebben wij mede te danken aan een ieder op de afdeling Drakenstein die hem zo een warm hart toe dragen, hem in hun harten gesloten hebben. Als dochter zijnde van een man die niet alleen mijn vader maar tevens mijn maatje is , prijs ik mijzelf ontiegelijk dankbaar hen te mogen kennen. Mijn vader is niet zomaar een nummertje die zijn dagelijkse zorg nodig heeft , hij is een mens met heel veel mooie eigenschappen die men op Drakenstein ten volle weet te waarderen... Mede door hen , de aandacht en zorgen om 'ome Jopie' beseft hij dat er wel degelijk nog een reden is om nog even te wachten met het sluiten van zijn ogen..men hem liefheeft en missen zal.. Dank kanjers van afdeling Drakenstein voor jullie tomeloze inzet, goede zorgen en oprechte bezorgdheid omtrent mijn vaders welzijn ..

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Tamarinde, Verpleging? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.