Waardering van Careyn Tamarinde, Verpleging - Utrecht op 8 september 2011

2.7

Slechte instelling, weinig aandacht voor de mensen op longstay die afhankelijk zijn De zorg hun kopje koffie en sigaretje is belangrijker. Mijn moeder is daar terecht gekomen, omdat het voor mijn vader dicht bij huis was.de man is 88 vandaar. Ik heb er geen goed woord voor over. Reactie van de zorginstelling: Het is prettig dat klachten geuit worden, we kunnen daarvan leren. Echter is het wenselijk dat klachten bij de betreffende teamleider van de afdeling terecht komen. Alleen dan kunnen wij een en ander rondom de klacht oppakken. Namens de teamleiders zorg van Tamarinde, Aveant Corrie Booman, Aly Hekman en Wendy Rongen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Tamarinde, Verpleging? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.