Waardering van Careyn Warande - Utrecht op 19 december 2017 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Degene die ik het meest vertrouw zou ik benaderen voor een persoonlijk gesprek. Voor andere vragen en verzoeken kan ik aan iedere willekeurige zuster vragen. Er is veel belangstelling en interesse voor mij. Ik zou hier niet weg willen, dat ligt niet perse aan de zorg. Maar het wonen en zijn hier, voelt voor mij gewoon goed. De woonomgeving is geweldig, er is een park en het winkelcentrum is dichtbij. Ik heb in huis ook genoeg ruimte en kan overal bijkomen. Contact met de zusters is prima. Sommige verzorgster vind ik goed in de verpleging en anderen minder. Sommige verzorgster zijn niet altijd goed op de hoogte van hoe men met mijn aandoening om moet gaan. Dat vind ik wel eens lastig. Andere zijn wel weer heel goed op de hoogte. Daarom zou ik de één eerder een 7 geven en de ander een 8 of 9. Er worden soms wel dingen vergeten, maar iedereen is maar een mens. Maar dat is zeker niet dagelijks dat ik mezelf daar aan zou moeten irriteren.

Bent u of werkt u voor Careyn Warande? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.