Waardering van Careyn Weddesteyn, Verpleging - Woerden op 5 februari 2018 interview

7.0

Ik ben behoorlijk tevreden over hoe alles loopt. Als mijn schoonmoeder zich niet goed voelt, dan nemen ze haar even apart en gaan ze een gesprekje met haar aan. Vaak krijgen wij dat dan ook te horen. Haar stemmingen wisselen nogal en ik vind dat de medewerkers daar goed mee omgaan. De omgang verschilt per medewerker. Ik heb de indruk dat sommige medewerkers denken dat het wel goed gaat met mijn schoonmoeder en haar daarom wat minder aandacht geven. Het contact met mijn schoonmoeder en met ons is goed. Soms kan er in mijn ogen wel wat meer contact zijn. Ik ben tevreden over de accommodatie. De huisjes zijn vrij nieuw en zien er netjes uit. De instelling staat op een goede plek, want het is een rustig terrein. Er is maar een bouwlaag. De bewoners kunnen de afgesloten tuin in. Mijn schoonmoeder heeft een eigen slaapkamer en deelt de huiskamer met vijf andere bewoners. Dat vind ik goed. In mijn ogen is er echter te weinig personeel. Als er iets gebeurt, dan zitten de bewoners volgens mij alleen. Dat vind ik niet goed. 's Nachts zijn er maar twee medewerkers voor 24 bewoners. Dat vind ik te weinig.

Bent u of werkt u voor Careyn Weddesteyn, Verpleging? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.