Waardering van Careyn Weddesteyn, Verpleging - Woerden op 2 januari 2018 interview

Ik vind het personeel aardig en vriendelijk. De sfeer is hartelijk en huiselijk. Dit vind ik belangrijk voor mijn echtgenoot, die dementie heeft. Ik vind dat hij heel goed op zijn plaats is. Er wordt heel goed op zijn gezondheid gelet. Alles gaat volgens het zorgleefplan en in mijn ogen houden de medewerkers zich hier heel strikt aan. Verder vind ik dat er een duidelijk personeelstekort is bij de instelling, maar daar kunnen ze niets aan doen. Hierdoor zijn er soms te veel invallers. Ik heb er een keer op gelet en ik zag dat er in één maand dertig verschillende nieuwe namen op de lijst stonden. Dit kan heel verwarrend zijn omdat ze niet bekend zijn met de persoonlijke behoeften van mijn echtgenoot.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Weddesteyn, Verpleging? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.