Waardering van Careyn Weddesteyn, Verpleging - Woerden op 16 november 2018

3.8

Mijn vader werd ter controle naar de eerste hulp gestuurd. Maar na een paar uur werd er vanuit de seh gezegd dat hij weer terug kan gaan naar Weddestyn, want er is geen reden om hem in het ziekenhuis te houden. Alleen degene die in dienst was hebben gewoon geweigerd om mijn vader terug te ontvangen omdat ze geen capaciteiten hadden en hem niet verwachten. Dat werd aan de assistente arts verteld van de seh. Een verpleger van de seh ging er over terug bellen, want zelfs hij vond het belachelijk dat ze hem niet willen ontvangen. Hij ging met iemand van weddestyn in discussie. Ik vind het belachelijk hoe ze hier met mensen omgaan. Buiten dit incident om, mijn vader is aan het revalideren van een ziekte dat niet veel voorkomt. En de streefdatum dat ze 2 maanden geleden hebben gezet, is over 3 weken waardoor ze hem forceren om dingen te gaan doen waarvoor hij eigenlijk nog niet klaar voor is. Het is nog te vermoeiend voor hem. Het lijkt wel alsof ze van hem af willen komen!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn Weddesteyn, Geriatrische revalidatie - Woerden

geplaatst op 20 november 2018

Als Careyn stellen wij feedback en opmerkingen van cliënten en/ of hun naasten erg op prijs. Wij willen immers graag leren en verbeteren waar er fouten zijn gemaakt. Uit het bericht komen er voor ons echter nog veel vragen naar voren. Wij zouden graag met de melder in contact komen om de klachten en ervaringen te verhelderen. Zo kunnen we waar nodig informatie of nadere toelichting geven, zaken kortsluiten en waar mogelijk punten oppakken ter verbetering. Wij zouden het daarom waarderen als de melder contact opneemt met de manager van de revalidatieafdeling van Weddesteyn.

Bent u of werkt u voor Careyn Weddesteyn, Verpleging? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.