Waardering van Careyn Weddesteyn - Woerden op 13 maart 2019

Min schoonvader kwam om sterk genoeg te worden om weer naar huis te gaan. Helaas bleek dit niet meer haalbaar. De zorg voor hem, en voor mijn schoonmoeder die dagelijks kwam, was professioneel, liefdevol en betrokken. Zeker in de laatste fase toen mijn schoonvader terminaal was en overleed was het team zeer betrokken. Er werden 2 bedden in een naastgelegen kamer geplaatst zodat de wakende familie kon afwisselen. Wij hebben als familie de zorg bijzonder gewaardeerd. Ook mijn schoonvader heeft de zorg als deskundig en warm ervaren. Hij had liever thuis willen zijn, maar Weddesteyn was als alternatief voor hem heel acceptabel. Veel dank daarvoor.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn Weddesteyn - Woerden

Wat een prachtig compliment voor onze medewerkers. Bedankt hiervoor! Wij zullen uw waardering overbrengen op onze medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Weddesteyn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.