Careyn Zes Rozen

Rozenlaan 9 13-A 3202 KC Spijkenisse
Deze locatie is onderdeel van Careyn

Waardering van Careyn Zes Rozen - Spijkenisse op 6 januari 2018 Interview

Overige aandoeningen

Het is hier prettig binnenkomen. Het is ruim en modern. Het heeft zeker niet de look van een zorginstelling. Ze hebben echt hun best gedaan om het een goede en gezellige uitstraling te geven. Wat ik minder goed vind, is dat mijn moeder het toilet en douche moet delen. Mijn moeder is incontinent. Ze heeft dan een natte broek. Heel vaak wordt ze ook niet gewassen en stinkt ze naar urine. De vaste zorgafspraken zoals douchen en verschonen worden dus niet altijd nagekomen. De omgang met mijn moeder is goed, maar ik heb nooit meegemaakt dat de medewerkers iets gezelligs met mijn moeder gingen doen. De medewerkers staan ook onder tijdsdruk. Wel wisten ze precies wat ze deden toen ze besloten mijn moeder te laten verhuizen binnen het pand. Sindsdien is ze heel vrolijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Zes Rozen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.