Carinova Woonzorg Kleinschalig wonen Ravelijn

G.D. Jordensplein 107 117 7417 ZT Deventer
Deze locatie is onderdeel van Carinova Woonzorg

Waardering van Carinova Woonzorg Kleinschalig wonen Ravelijn - Deventer op 5 december 2018

Beroerte

Ik, als echtgenoot, beoordeel nu. Ik heb de indruk dat een ieder haar/zijn best doet op de bewoner en de familie het zoveel mogelijk naar de zin te maken. De kwaliteit van het leven stelt nu niet veel meer voor en begrip voor de situatie ontbreekt nu eenmaal. Rust voor de bewoner is een voortdurende zorg en het lukt niet altijd om de rust te bewaren omdat ook de bewoners geen begrip hebben voor de situatie van de ander en daarom verschillen de dagen. Soms is het rustig en soms is het heftig. Ook het gedrag van de bewoner is niet elke dag anders. De zorg, in de ruimste zin van het woord, die steeds gegeven wordt is prima. Overleg is altijd mogelijk. In mijn geval is er geen behoefte aan dagbesteding. Mijn echtgenoot leeft in het nu, zonder achterom of vooruit te kijken. Ze heeft het naar haar zin en dat is het belangrijkste.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Woonzorg Kleinschalig wonen Ravelijn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.