Carinova Woonzorg Zorghuis De Hartkamp

Jan van Arkelstraat 15 8101 EN Raalte
Deze locatie is onderdeel van Carinova Woonzorg

Waardering van Carinova Woonzorg Zorghuis De Hartkamp - Raalte op 5 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Het eten hier is prima. Voor wat betreft informatie moet je hier veel zelf uitzoeken. je moet je oren en ogen los hebben. Volgens mij zijn er weinig aktiviteiten, tenminste ik ken er niet veel. Ik zou wel graag muziek willen luisteren. Soms wil ik een praatje maken maar ze zijn hier veel te druk. Ik vind dat heel jammer en heb het er wel over gehad. Ze doen heel erg hun best en zijn erg vriendelijk. Ik vind dat ze meer tijd moeten krijgen voor ons. Ook met wassen hebben ze altijd haast maar ze doen erg hun best om het toch rustig te doen. Daar heb ik bewondering voor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Woonzorg Zorghuis De Hartkamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.