Carinova Woonzorg Zorghuis De Hartkamp

Jan van Arkelstraat 15 8101 EN Raalte
Deze locatie is onderdeel van Carinova Woonzorg

Waardering van Carinova Woonzorg Zorghuis De Hartkamp - Raalte op 5 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Het is jammer dat ze hier geen krantje uitgeven. Alles hangt op een prikbord maar dat is meer algemene info. De omgang met het personeel is goed. Ze zijn vriendelijk en lief, de leerlingen ook. Veel aandacht krijg ik echter niet. Dat vind ik jammer. De zorg is goed, maar soms doen ze twee mensen tegelijk onder de douche en rennen van de ene naar de andere kamer. Dat is vervelend. Ze zeggen dat er te weinig personeel is en zeggen dan sorry. Ik zou liever iets langer wachten en dan apart gedoucht willen worden. Sinds er meer stagiaires zijn, gaat het beter en is er wat meer tijd. De stagiaires doen het hartstikke goed. Als ik de dokter wil spreken dan zorgt de zuster daar voor en dat loopt prima. De (vloer)verwarming deugt niet, het is of te koud of te warm. Het eten is onder de maat; te zout en te vet. Ik zou het wonen hier zeker willen aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Woonzorg Zorghuis De Hartkamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.