Carinova Woonzorg Zorghuis De Hartkamp

Jan van Arkelstraat 15 8101 EN Raalte
Deze locatie is onderdeel van Carinova Woonzorg

Waardering van Carinova Woonzorg Zorghuis De Hartkamp - Raalte op 5 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Meestal komen ze mij mondeling inlichten over aktiviteiten zoals bingo of spelletjes. Ook kijk ik veel tv in de woonkamer bij de andere bewoners. De zorg die ik hier krijg is prettig en rustig. Ze zijn vriendelijk en maken soms een praatje. Tijdens het praten nemen ze de tijd. Soms moet ik iets twee keer uitleggen. De kwaliteit van het eten is goed maar ze zouden wat meer kunnen variëren. Soms zijn de porties te weinig, bijvoorbeeld van het vlees. Daar lust ik wel iets meer van, want dat smaakt me goed. De toegankelijkheid van kamer en badkamer zijn prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Woonzorg Zorghuis De Hartkamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.