Waardering van Carinova Woonzorg Zorghuis De Hartkamp - Raalte op 19 november 2019

9.7

Mijn vader heeft 5 mnd. gewoond op woongroep D. Reden voor zijn opname was instabiliteit en verlies van korte termijn geheugen.Mijn vader hoorde niet op een gesloten afdeling thuis, maar werd er wel geplaatst i.v.m.lange wachtlijst elders. Er werd vanaf de opname zeer zorgvuldig gekeken naar wat de mogelijkheden waren van mijn vader zodat de zorg zo individueel mogelijk op hem afgestemd kon worden. Er bleek veel meer mogelijk dan wat we vooraf via de website hadden gelezen.Hij werd liefdevol en met respect bejegend. Er werd goed naar hem geluisterd. Bij de achteruitgang van zijn mogelijkheden werd meteen fysiotherapie,ergotherapie, logotherapie of arts ingeschakeld om te kijken naar zijn situatie. Wij als familie werden op een prettige manier betrokken bij de zorg middels rapportage en in acute gevallen via de telefoon. Er was een fijne pastor. We hebben de zorg als zeer professioneel ervaren. Aandachtspunt is de website; minder (zakelijke) tekst, kortere items, mensbeeld, etc.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Woonzorg Zorghuis De Hartkamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.