Waardering van Carinova Woonzorgcentrum Diessenplas - Holten op 18 oktober 2017 interview

7.5

De verpleging doet hun best, maar het verschilt hoe goed de zorg is voor mijn moeder. Ik denk dat ze vaak wat te weinig tijd hebben. Zo vragen ze soms of we tussen de middag kunnen komen, zodat we kunnen helpen met geven van de middagmaaltijd aan moeder. Ik werk nog en dit kan ik niet elke dag doen. Dit wordt ook niet van ons verwacht, maar ik merk wel dat er op ons geleund wordt dat wij helpen. Als er zorgartikelen besteld en geleverd moeten worden, dan duurt het soms een tijdje voor dat dit gebeurd. Als het dan geleverd wordt dan kan gebeuren dat er onderdelen missen en nabesteld moeten worden. Ik weet niet of dit aan de verpleging ligt die het besteld of aan de leverancier, maar vervelend is het wel. Ik vind het gewoon lang duren. De verpleging is heel hartelijk naar mijn moeder toe. Als ik er bijvoorbeeld bij ben, dan zijn ze lief ook als zij wat vervelend reageert.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Woonzorgcentrum Diessenplas? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.