Waardering van Carinova Woonzorgcentrum Huize Salland - Deventer op 12 december 2019

1.0
  • Beroerte

Ik ben totaal niet te spreken over de verzorging bij Huize Salland. Het gebouw is absoluut niet geschikt voor mensen met dementie of die meer zorg nodig hebben, zij raken in een isolement. De communicatie is onvoldoende, tevens wordt de vereiste zorg (als eis en in overleg met ziekenhuis na een opname) niet nagekomen. Dit geldt ook voor betrokkenheid bij uitstapjes, gevraagde emails hierover nooit gekregen. Familie-gesprekken zijn heel zeldzaam en vind er al een gesprek plaats op verzoek, dan worden gemaakte afspraken niet nagekomen. Kortom, zij beloven steeds verbetering, ook weer op deze pagina als een reactie op een negatief oordeel, maar mijn ervaring is, dat hier niets van terecht komt. De leiding van Huize Salland mag zich dit aanrekenen, voor het vele werk is er veel te weinig personeel, dan is een goede waardering haast onmogelijk. Er ligt veel te veel druk op het personeel, het verloop is daarom erg groot. Ondoenlijk, sneu voor de bewoners, het personeel en vooral de sfeer.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Carinova Woonzorgcentrum Huize Salland - Deventer

Carinova zegt u dank toe voor uw reactie!
Niettemin zijn we geschrokken van uw waardering en de gegeven toelichting.
Beide staan helaas heel ver af van wat Carinova beoogt en wil realiseren.
We nodigen u, ter lering voor Carinova, graag uit voor een informatief gesprek over uw waardering.
Carinova stelt het zeer op prijs wanneer u onze uitnodiging wilt aannemen, zodat we een afspraak kunnen maken.
U kunt uw bereidheid kenbaar maken via: stafkwaliteit@carinova.nl
We nemen daarna z.s.m. contact met u op.

Met vriendelijke groet,
Carinova.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Woonzorgcentrum Huize Salland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.