Carinova Woonzorgcentrum Huize Salland

Bloemendalsweg 5 7429 AL Deventer
Deze locatie is onderdeel van Carinova Woonzorg

Waardering van Carinova Woonzorgcentrum Huize Salland - Deventer op 2 oktober 2017 Interview

Overige aandoeningen

Ik word goed verzorgd. Er is wel eens een piektijd dat het wat langer duurt, maar ik ben dan ook niet de enige die hier woont. Er zijn afspraken gemaakt via het zorgplan. De meeste afspraken worden nagekomen. Ik vind de omgang met de medewerkers goed. De zorg die ik krijg geeft een betere kwaliteit van leven. Ze doen wat ze kunnen. Ik weet waar ik moet zijn voor mijn vragen. Ik krijg een feedback. Ze komen zeker terug op de vraag die ik gesteld heb. Het gebouw en mijn appartement zijn goed toegankelijk en rolstoelvriendelijk. Het schoonmaken gebeurd goed, maar het is in principe te weinig. 1 Keer in de week 40 min. Ik beveel Huize Salland zeker aan. Je hebt hier een bepaalde vrijheid. Een verbeterpunt is het eten en dan bedoel ik meer variatie in het eten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Woonzorgcentrum Huize Salland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.