Waardering van Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel - Diepenveen op 16 oktober 2017 interview

7.0
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De eerste maanden was het hier even wennen, maar nu woon ik hier heel prettig. Ik heb alle verzorging nodig en dat gaat prima. Soms moet ik lang wachten, maar er zijn natuurlijk ook bewoners die weg moeten naar bijvoorbeeld het ziekenhuis of fysio. De medewerkers hebben sowieso te weinig tijd. Er te weinig aandacht, ook aan bed. Gewoon tekort aan personeel, maar ze lopen de benen uit hun lijf. De zorg is prima. Ik begrijp het, dus ik zeur niet. Ik heb een sonde, maar dat heb ik niet mee nodig. Ik heb dus de dokter gevraagd waarom dat niet weg kan. Hij heeft mij goed uitgelegd waarom niet. Ik doe niet mee met activiteiten, maar ik kan mezelf goed vermaken met een boek. Ik heb een elektrische rolstoel en ga ook regelmatig naar buiten, even een boodschapje doen. Mijn kamer is prima, mooi groot en een grote slaapkamer. De ligging is ook goed en net buiten de grote stad. In het dorp zijn verschillende winkels.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.