Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel

Burgemeester Doffegnieslaan 2 A 7431 BA Diepenveen
Deze locatie is onderdeel van Carinova Woonzorg

Waardering van Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel - Diepenveen op 6 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

De medewerkers doen erg hun best. Ze helpen mij met het zoeken van een oplossing. Ze komen op tijd om mij te helpen met het wassen en aankleden. De medewerkers hebben jammer genoeg weinig tijd voor een praatje. Er wordt goed naar mij geluisterd. Ik vraag niet veel. Informatie wordt maar weinig doorgegeven, wel ik krijg wel een overzicht van de activiteiten. Ik doe graag mee met wandelen, pannenkoeken eten en high tea. Ik ben heel tevreden met mijn kamer, benedenverdieping met een tuintje. Ik heb een aparte douche, slaapkamer en keuken. Helaas wordt dit niet goed schoongemaakt, er is gewoon te weinig tijd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.