Waardering van Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel - Diepenveen op 16 oktober 2017 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De zorg wordt steeds meer. Steunkousen deed ik altijd zelf aan, maar nu moeten ze mij daar bij helpen. Ik ben 's nacht vaak wakker en dan roep ik iemand er bij. Even aandacht. Als ze geen tijd hebben, dan hoeft het niet. Ik woon hier al een aantal jaren en ik word elke dag geholpen met het wassen en aankleden. Ze komen altijd op tijd. Tussendoor komen ze niet meer vaak langs, geen tijd en dat vind ik erg jammer. Er zijn nog best wel veel vaste medewerkers en dat is erg prettig. Ze zijn allemaal vriendelijk. De medewerkers zijn er alleen maar voor je lichaam en niet voor je geest. Dat was vroeger wel heel anders. Alle maaltijden ik op mijn kamer. Ik eet niet in het restaurant, omdat iedereen een vaste plaats heeft. Ik kan wel met iedereen overweg. Warm eten verzorg ik zelf. De dokter besteedt veel aandacht aan mij en zorgt goed voor mij. Ik accepteer nu vrij makkelijk alles. Ik ga graag naar buiten. Er is een terras voor het gebouw. Ik heb in mijn kamer veel te weinig ruimte. Het liefst wil ik er een kamer bij. Elke week wordt er hier schoongemaakt, maar ze hebben heel weinig tijd. Ze doen hun best. Mijn uitzicht is heel mooi en ik heb een klein tuintje. Ik ben heel tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.