Waardering van Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel - Diepenveen op 16 oktober 2017 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Elke week krijgen wij een mededelingenbulletin met allerlei berichten en een activiteitenoverzicht. Ik doe niet mee aan de activiteiten. Ik woon hier nu ook nog maar een paar maanden. Het bevalt mij hier wel. Warm eten doe ik in het restaurant en brood op de kamer. Het eten is goed. Ik heb geen verzorging, maar ik bel als ik dat nodig heb. De medewerkers zijn lief en zorgzaam. Als ik wat wil weten, dan kan ik dat vragen. Ze hebben niet lang tijd voor een praatje, want ze zijn hartstikke druk. Mijn kwaliteit van leven is saai, je zit maar te eten en ik vul mijn dagen met lezen en puzzelen. De medewerkers kunnen niet veel voor je doen. De meubels zijn van mij zelf en het is goed ingericht. Veel ruimte heb je niet nodig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.