Waardering van Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel - Diepenveen op 16 oktober 2017 interview

8.2

Ik ben erg tevreden met mijn kamer. Het is ruim genoeg. Ik heb een aparte slaapkamer. Als ze nu ook nog de dingen die stuk zijn of niet functioneren, komen repareren, dan ben ik blij. Ze maken om de beurt schoon, een keer de woonkamer en keuken en de andere keer de slaapkamer en badkamer. Ik ben wel tevreden erover. Ze helpen mij met douchen en aankleden doe ik zelf. De zorg is goed. Ze willen me eigenlijk meer vasthouden en begeleiden dan nodig is. Het gaat allemaal rustig. Ik krijg voldoende aandacht en eens per week krijg ik dezelfde contactpersoon om een praatje te maken. De omgang is heel plezierig. Laat in de avond of s nachts komt er even iemand kijken hoe het is. Er wordt goed geluisterd behalve die reparatieverzoekjes duren erg lang. Maar het komt wel. Ik kan hier heel fijn leven. Ik eet in de eetzaal. Ik zit aan tafel bij mensen die me niet kunnen verstaan. De kwaliteit is goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.