Waardering van Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel - Diepenveen op 16 oktober 2017 interview

7.3

Ik ben tevreden met de zorg. Er is wel eens iemand met een andere mening. Er zijn wel eens dingen die ik aangeef maar sommige verzorgenden zeggen soms dat ze dat zelf willen bepalen. Door een personeelstekort moet de coordinator vaak invallen om me te douchen. Maar over het algemeen zijn ze heel aardig. Een enkeling daargelaten, maar de meesten kan ik heel goed mee. Ik krijg wel genoeg aandacht maar meestal zijn ze te druk. Soms zeggen ze dat ze pas over 10 minuten kunnen komen, ook s nachts loopt er vaak maar een rond. Dat is onverantwoord. Er wordt goed geluisterd naar me. Ik ben tevreden met mijn kamer maar ik zou liever beneden wonen, want ik krijg een elektrische rolstoel. Ik kan dan niet in de kleine lift en alles wordt moeilijker ivm de motoriek. De schoonmaak is ook prima. Ik kan hier behoorlijk goed leven. Ik eet in de eetzaal. De kwaliteit van het eten is best goed. Maar het is erg eenzijdig, vaak kip en gehakt. Wel soepje en toetjes. Ik doe mee met bingo en koffiedrinken na het eten en dan doen we een spelletje. Daarna brengen ze me terug naar mijn kamer. Er zijn hier veel vrijwilligers en dat is erg fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.