Waardering van Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel - Diepenveen op 16 oktober 2017 interview

7.2

Ik ben tevreden met mijn kamer. Het is ruim genoeg. Ze komen maar een keer per week schoonmaken en dat vind ik te weinig. Ik vind dweilen en zuigen het minste wat er gedaan moet doen en dat gebeurt niet altijd. De zorg is goed. Het gaat allemaal rustig en anders zeg ik er iets van. Bijvoorbeeld soms werd na het douchen werd de vloer gedaan met de handdoek waarmee ze me afdroogden. En daar was begrip voor. Ik krijg redelijk aandacht maar ik zie niet vaak personeel. Tijd voor een praatje is er niet, alleen een enkeling komt wel eens langs. Er wordt goed geluisterd. Ik zou best wat vaker een praatje willen maken, maar verder kan ik hier goed leven. Ik eet beneden in de grote zaal. De kwaliteit is prima. Er is veel te doen, bijvoorbeeld een rolstoelwandeling (door vrijwilligers) of er worden dia's gedraaid of er komt een koor zingen. In de zomer eten we een ijsje op het terras. Ook was er een demonstratie van spinnen met een spinnenwiel. Ik beveel het hier van harte aan. Er is ook een vrijwilligersgroep die zich de vriendengroep noemen. Dat zijn allemaal bekenden uit de middenstand bijvoorbeeld en die doen van allerlei klusjes hier en zich inzetten voor allerlei aktiviteiten. Dat is erg leuk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.