Waardering van Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel - Diepenveen op 16 oktober 2017 interview

7.3

Ik heb geen klachten hier want de zorg is heel goed. Het gaat rustig en prettig. Ik krijg voldoende aandacht van de verzorgenden maar soms is het verschillend door de drukte. Sommigen gaan even erbij zitten om te praten. De omgang is wel goed. Er wordt redelijk goed geluisterd. Er worden notities gemaakt in een boekje en dat werkt erg goed. Ik ben tevreden met mijn kamer en hij is ruim genoeg. Ze maken een keer per week schoon maar ik moet wel extra hulptroepen inschakelen. Mijn kwaliteit van leven hier is voldoende. Namens de kinderen kan het altijd beter. Soms moet moeder lang wachten voordat ze van het toilet wordt gehaald bijvoorbeeld. Soms wordt er ook kortaf gedaan naar moeder. Dan is zij ook behoorlijk van de kaart. Ik doe met bepaalde spelletjes en uitjes of een dia of muziekuitvoering. Ik eet in de eetzaal en ik vind het eten lekker.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.