Waardering van Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel - Diepenveen op 16 oktober 2017 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik heb volledige verzorging nodig. Ik woon hier al een paar jaar en het is hier goed. De medewerkers zijn druk. Ze zeggen, ik kom er zo aan en dan komen ze niet. Ik krijg genoeg aandacht, maar het kan altijd beter. Ik heb het hier best wel goed. Het eten is goed. Mijn kamer is ruim voor mijn rolstoel. Er is een aparte slaapkamer, badkamer en een klein keukentje. Mijn kwaliteit van leven is goed, ga nog uit en ga naar familie. Mijn was wordt hier gedaan en af en toe raakt er een kledingstuk kwijt. Dat vind ik erg jammer. Er is verbetering in het eten. De bewoners hebben daar over geklaagd en nu is het veel lekkerder en gevarieerd. Over het algemeen ben ik hier heel tevreden.Het liefst was ik gewoon thuis gebleven, maar de thuiszorg kan het niet aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.