Waardering van Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel - Diepenveen op 16 oktober 2017 interview

8.2

Ik krijg hulp met douchen en aankleden want ik kan niets zelf. Ik vind de zorg altijd goed. Alles gaat op een prettige en rustige manier. De zorg is goed hier, maar op een gegeven dag kreeg ik een broeder en ik wilde niet door hem worden gewassen. Ik heb dat overlegd en dat kon geregeld worden. Helaas ben ik die week niet gedoucht. Ik krijg niet zoveel aandacht want daar zijn ze te druk. De omgang is goed. Ze zijn heel gek met mij. Ik klaag nooit. Ze luisteren ook heel goed, echt waar. Ik ben 100% tevreden en ik woon als een goed in Frankrijk. Op maandagochtend dweilen en stofzuigen ze alles. Maar ik heb zelf ook nog iemand die poetst. Zonder zorg zou ik niet meer kunnen functioneren dus ik woon hier heel fijn. Ze maken het brood klaar voor me. Ik eet in de eetzaal. Ik heb niks te klagen over het eten. Het is heel goed. Ik doe soms mee aan happy hour, maar zit ook vaak buiten als het goed weer is. Ik doe wel mee aan bingo of een film kijken, natuurfilms zijn heel leuk. Verder lees ik heel veel. Ik beveel het hier van harte aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.