Waardering van Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel - Diepenveen op 16 oktober 2017 interview

7.8

Ik vind de zorg heel goed. Het gebeurt allemaal erg zorgvuldig en ik word iedere week keurig gedoucht. Ik krijg voldoende aandacht. Ze hebben het wel erg druk maar ze maken heel af en toe een praatje maar ze gaan er niet bij zitten. Ik kan een vraag stellen. De omgang is goed. Er wordt ook goed naar mij geluisterd. Zoals het nu gaat, vind ik het heel goed. De zorg sluit goed aan op hoe ik hier wil leven. Ik vind mijn kamer heel goed en ruim. Ik heb al mijn spullen kunnen meenemen, dat is een vertrouwd gevoel. Er is een ruime douche. Er wordt eens per week schoongemaakt. Vanochtend hebben ze heel goed schoongemaakt. Er was ook een leerling bij. Ik eet op mijn kamer, dat vind ik fijn. De kwaliteit is erg goed. Ik zou het hier zeker willen aanraden om hier te komen wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.