Waardering van Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel - Diepenveen op 16 oktober 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind het allemaal prima hier. Ik eet niet hier, omdat ik dat verschrikkelijk vind. Vooral omdat iedereen een vaste plaats heeft. En de manier waarop de bewoners eten, in ieder geval niet netjes. Ik heb geen verzorging nodig. Ik mag van de kinderen niet alleen thuis wonen en daarom woon ik hier. Ik heb een alarm, dus als er iets is bel ik. En dan komen ze meteen. De medewerkers komen in de ochtend de medicijnen brengen. Ik vind het jammer dat de medewerkers geen naambadge hebben. Ik kan de namen niet onthouden. Dat is het enige wat ik niet leuk vind. Er is duidelijk een personeelstekort en dat vind ik beangstigend. Er komt nu geld bij, dus ik ben benieuwd. Ik kan met iedereen goed overweg, maar ik ben graag op mezelf. Ik heb een geweldige kamer, aparte kamer en douche en een klein keukentje. Het is gewoon een appartement.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.