Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel

Burgemeester Doffegnieslaan 2 A 7431 BA Diepenveen
Deze locatie is onderdeel van Carinova Woonzorg

Waardering van Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel - Diepenveen op 6 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Mijn behandelplan werkt prima, het loopt hoe ik het graag wil. Elke ochtend word ik gewassen, mijn steunkousen worden netjes aangetrokken. Elke week ga ik naar de kapper. Met de voedingsdeskundige hebben we samen een voedingsplan gemaakt. Ik vind het jammer dat de bewoners weinig contact hebben met elkaar. Hier werken allemaal lieve schatten, ik hoef maar te bellen en ze staan voor mij klaar. Er word zeker geluisterd, ze schrijven alles gelijk in een map, dit werkt voor de zorg erg prettig en duidelijk. Elke week lees ik in het bulletin wat er te doen is. Als er iets bijzonders te doen is dan ontvang ik hierover een apart briefje. Ik ben zeer tevreden over mijn appartement met een aparte slaapkamer en badkamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.