Waardering van Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel - Diepenveen op 16 oktober 2017 interview

Mijn kamer is heel fijn en ik kan mezelf heel goed bewegen hier. Ik heb weinig spullen. Een keer per week doen ze de schoonmaak. Sommigen poetsen iets beter dan de anderen. De zorg is fijn. Sommige zusters hebben een kort lontje en kunnen soms venijnig doen. Ik zeg er dan wel wat van dat ik dat niet leuk vind. En dan schrikken ze wel. Maar verder zijn ze heel lief hier. Ik heb hier wel geboft omdat ik hier terecht kon. Er wordt heel goed geluisterd en er wordt vlot iets geregeld. Maar het alarm werkt alleen maar in de kamer. Maar gelukkig kwam er hulp. Ik krijg beslist genoeg aandacht. Het eerste wat ze vragen is of ik goed geslapen heb en of er iets is. Heel belangstellend. Het is buitengewoon. De zorg sluit goed aan en ik ben volkomen tevreden. Ik eet in het restaurant. De kwaliteit is super. Er is van alles te doen hier, kaarten maken, breien en handwerken, gym, knutselen. En veel uitvoeringen, dat is ook erg leuk. Ik beveel het absoluut aan. Toen ik jarig was, gaf ik een feestje en de verzorging was geweldig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.