Waardering van Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel - Diepenveen op 16 oktober 2017 interview

6.5

Mijn kamer is wel goed en ik ben er tevreden over. De schoonmaak is minimaal, vandaar dat ik zelf een schoonmaakster heb. De zorg is goed en rustig. De steunkousen gaat soms nogal wat gehaast. Ik zeg er wel wat van maar dat helpt niet veel en zeggen soms niet zeuren tegen me. Soms maken ze een praatje met me. Ze luisteren over het algemeen wel goed naar me. Ik kan hier goed wonen. Ik eet in de zaal. Het eten is slecht. Ze maken niets aan, geen sausjes op de groenten. We eten veel te vaak macaroni of rijst. Ik heb ook jus nodig anders krijg ik het eten niet weg, maar vaak is er geen jus. Ik ben niet echt tevreden hier maar er zal overal wel iets zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.