Waardering van Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel - Diepenveen op 16 oktober 2017 interview

6.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Sinds kort woon ik hier. Ik heb wel heel erg moeten wennen, maar dat heeft toch iedereen. Ik kan niet alles meer zelf en ik voelde mij erg eenzaam. Ik ben blij dat ik hier nu woon. Ik eet in het restaurant en ik doe aan gym. Elke dag ga ik een eindje lopen. Ik ben blij dat ik nog kan lopen. De medewerkers zijn allemaal heel behulpzaam en beleefd. Daar heb ik niks over te zeggen. Dat vind ik hier heel uniek. Ik denk dat dit niet overal zo is. Als ze komen, hebben ze wel tijd voor een praatje. Ik vind het ook onvoorstelbaar dat ik er nog ben, veel van mijn familie is er niet meer. Mijn kinderen en kleinkinderen komen regelmatig langs. Ik ben tevreden met mijn kamer, alleen mijn uitzicht is niet mooi. Ik kijk tegen andere woningen aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Woonzorgcentrum Sparrenheuvel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.