Waardering van Carintreggeland, Backenhagen - Hengelo op 10 januari 2017 interview

6.8

De medewerkers hier zijn erg leuk en vriendelijk en bovendien netjes in de omgang. Ook voor de zorg neemt men rustig de tijd en er wordt niet gehaast. Wat wel jammer is dat er tussendoor weinig tijd is voor een praatje en dat er niet optimaal wordt geluisterd. Ik zit met veel dingen die ik wil bespreken maar ik kan met niemand praten. Ik voel me daardoor niet goed en word er ongelukkig van. Over mijn kamer ben ik wel tevreden al had deze best iets groter mogen zijn. Informatie is te vinden in het restaurant en de lift maar ik kan dat allemaal niet meer lezen. Soms ga ik naar de breiclub. Het eten is goed. Omdat ik zelf niet goed op mijn plek zit hier, zal ik deze zorginstelling echter niet afraden bij anderen, want het is hier wel goed wonen verder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carintreggeland, Backenhagen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.